Saturday, August 27, 2016

KENAPA PERLU MELABUR DI ZENITHGOLD?

Ni la yang nak cerita ni. Perlu tak melabur di ZENITHGOLD. Sebelum tu nak tanya sikit,
1. Awak ni dari keluarga kaya ke?
2. Agak2 gaji awak memang tak habis makan yer?
3. Awak ada harta pusaka yg melimpah ruah kan?
4. Awak memang dah ada segala galanya, betulkan?
5. Kehidupan awak dah perfect kan?
6. Kalau invest kat ZG profit tu nanti tak tau nak buat apa kan?

Kalau awak ada kriteria macam kat atas tu IT,S OK. Memang awak dah lengkap segalanya. ALHAMDULILLAH, bersyukur sesangat kerana hidup awak dah perfect.

Tapi kalau setakat awak dari golongan biasa2, gaji bulanan pun sampai 12 hb bulan jer, START 13 hb dah mula ikat perut. Nak harapkan harta pusaka emak ayah memang takde la. Walhal harta benda sendiri yang paling mahalpun tipon NOKIA 3110.

Kalau camtu amik la tindakan segera. Lakukan langkah. Cukup2 la kondem orang lain. Jangan la asyik mencari salah orang. Yang orang lain buat semuanya salah dari kaca mata awak. Awak lihat diri awak sendiri dulu. Dimana kedudukan awak sekarang? Apa rancangan masa depan awak, adakah still nak camni atau nak 5 langkah kehadapan. Jom la kita sama2 cari altenatif yang boleh ubah taraf hidup kita. Jika bukan untuk diri kita ni, untuk emak ayah kita, pasangan kita, anak2 kita, kaum keluarga kita, saudara seagama dan sejenis kita. Buangkan la EGO tu jauh2.

Sebenarnya tak ada apa yang boleh kita banggakan. Semuanya hanya pinjaman. Kita buat dan kita bersyukur atas nikmat yang dipinjamkan. ZENITHGOLD DE BEST.

No comments:

Post a Comment

Total Pageviews