Saturday, August 27, 2016

Apa itu Zenithgolds ?

ZG ini ialah bisnes pelaburan emas dan simpanan EMAS + DUIT..

kita sebagai ahli akan join company zenithgolds  untuk melabur di bursa saham emas dunia/SPOT GOLD INDEX..profit harian ataupun keuntungan yang kita dpt ialah 0.5%-2% hari2 hingga 400 hari!

Bagaimana SIMPANAN ZENITH GOLD ini dapat menguntungkan kita?

Konsep simpanan zenith gold sama juga seperti konsep simpanan yang lain,contohnya ASB tetapi perbezaan yang berlaku disini, zenith gold menggunakan konsep atau sistem "COMPOUNDING" yakni menggandakan modal serta keuntungan anda selama 400 hari.

Modal anda diapungkan dalam bursa saham emas dunia. Modal hari ini,keuntungan hari ini,dicampur sekali dan dijadikan jumlah dagangan yang baru untuk keesokan hari. Begitulah sistemnya akan berlangsung selama 400 hari. Jadi ini semestinya melipat kali gandakan keuntungan anda dari yang asal. Kerana menerima eta sebanyak 0.5% hingga 2.0% hari-hari tanpa henti.

Berbalik pula dengan sistem yang lain,keuntungannya sangat jauh beza. Keuntungan dikira setahun sekali. Keuntungan di bayar dalam percent juga tetapi percent itu berpandukan dengan modal asal. Jadi,fikirkan yang mana pilihan anda? Zg atau yang lain?

No comments:

Post a Comment

Total Pageviews